26 Şubat 2013 Salı

Now you're just somebody that I used to know

   Hayatımın içine sıçtım,bildiğin sıçtım yani.Hani aşık olamıyorum ondan sonra diye ağlanıyordum ya,heh oldum.Olmuşum yani geç vardım farkına biraz.O gittikten sonra fark ettim ona deli gibi aşık olduğumu.Ama yine yanlış kişi,yine karavana be gülüm.Talihimi s.kiyim. Tanıdığım en hayvan herif olmak zorundamıydın. 
   Neler yaptım neler,bitmesin bu kez diye o kadar uğraştım ki ama zaten hiç başlamamış.Ben yine kendi hayal dünyamda yazıp çizip oynamışım.Yani o hep başkasını seviyomuş.Ama onun şerefsizliği ,madem sevmiyon ne bokuma seni seviyorum dersin ki bi kadına.Asla kullanmaman gereken 2 kelimeyi kullandın sen a öküzüm.Bende inandım.Zaten dünden meyilliydim ben kendimi kaptırmaya.Geçen yine fazla kaçırmışım alkolü aldım arkadaşımın telefonunu senden nefret ediyorum yazdım gönderdim.Cevap ''?''.Sonra tuttu aradı.Caterpie açtı telefonu kimsiniz dedi.O da siz kimsiniz diye karşılık verdi.Bu kimsiniz faslı baya uzun sürdü sonunda caterpie pes etti ''ben caterpie da siz kimsiniz söylerseniz anlıcam durumu '' diye çıkıştı.mesaj atmışsınız bana dedi bizimki de açıklamak zorunda kaldı arkadaşım atmıştır büyük ihtimal kendinde değil zaten şu an dedi.sonra tabi bu öküz bana mesaj attı ''bi problemin varsa yüzüme söyle arkadaşlarının telefonlarını alıp onları zor duruda bırakma '' diye. Bak sen şundaki yüzsüzlüğe ben böyle iş görmedim.Tabii altında da kalmadım.Akşam mesaj attım ''1.si yüzüne konuşmamamın nedeni öfke kontrolünde pek iyi olmadığımı düşünmem,2.si arkadaşımdan attım mesajı çünkü bnm smslerim bitmiş içincede genelde çenemi tutamam bilirsin,3.sü eğer hala karşıma çıkıcak cesaretin varsa bende kendime hakim olmayı deneyebilirim en azından '' dedim.Cevap yok tabii nerde onda o göt.Çıkamadı karşıma.1 hafta sonrada ben Ankaraya döndüm zaten.Bir daha da yüzünü görmek zorunda kalmam umarım çünkü sadece acı vericek biliyorum.Ama bir gün,birgün gerçek aşkı bulucam bak buraya yazıyorum az kaldı,hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder