5 Haziran 2012 Salı

DENIZLER ASTIM GELIYORUM BILIRSIN DERDIM SENINLE

Şaka maka YGS ye 15 gün kaldı lan.Başlarda pek sallamıyordum ama şuan yumurta-göt olayının en canlı örneklerindenim sanırım.Aslında yine bir panik strest durumu söz konusu değil fakat bari son günlerde çalışıyım taze bilgilerim yanıma kar kalır gibisinden salakça bir düşünceye kapıldım ve piyasada ne kadar kitap varsa topladım çalışmaya koyuldum.Bakalım bunlar beni bir Boğaziçi bir Koç öğrencisi yapabilecek mi.Aslında sınavdan önce beni en çok gaza getirecek şey sevdiceğimle konuşmak olucak sanırım.Sonuçta sınavı kazanmak benim için sorun değil önemli olan istanbul'a onun yanına gidebilmem.Biraz da bu yüzden endişeleniyorum sanırım.Çünkü kalkıp Cambridge'e de gitsem okumak için,aklım İstanbulda olucak.Tamam Cambridge biraz uçuk oldu onu Ankara'yla değiştirelim.Yani tek yol istanbulda iyi bir üniversiteyi kazanmak benim için.Ne diyodum hah sevdiceğimi arayacağım bir  gece önceden.Söyleyeceklerimi şimdiden hazırladım bak:
  Ben:Naber?
  Sevdiceğim:İyidir ya senden?
  B:Yarın sana ulaşmak için önümdeki engellerden bir tanesini daha kaldırıyorum aşkitooom
  S:He?
  B:Sana seneye yanındayım demiştim,umarım sizin civarda boş daire vardır.Ya da boşver bence aynı evde ka...
  -Dııt dıt dıt dııııt
 
Evet telefonu yüzüme kapatabilir böyle bir ihtimal var ama kapatmayadabilir hatta başarılar falan da dileyebilir sağı solu belli olmuyor şu günlerde.Geçen Caterpie'ylayız yine.Bir yere oturduk sakin sakin biralarımızı yudumluyorduk.Tabii 3.biraya geldikten sonra bizim kafalar yine gitmeye başladı.Caterpie'ın da telefonunda beleş dakikaları varmış.Tabii bizimki daha önce bütün sevdiceklerine kızıp numaralarını sildiğinden dolayı sarhoş olunca arayacak kimsesi yok.Döndü bana:Hadi seninkini arayalım dedi.İşte benim en zayıf noktam.Bana biraz gazı ver Boğazköprüsüne ''...... Benimle evlen!'' diye pankart asarım e kafamda güzel baştan bir yok mok dedim ama sonradan bir baktım senaryo yazıyorum.Sonuçta benimde sapık olarak bir prestijim var öyle sarhoşken arayıp ağlanmayı sevmiyorum ben telefondan.Senaryo şu:Caterpie konuşucak.Sevdiceğim telefonu açtığı gibi:
''Bana bunu nasıl yaparsın ya,o kız bana geldi ağza alınmıycak hakaretler etti senin umrunda değil,hani beni seviyordun ,genç kızlık duygularımla oynadın'' diye yardıracak ve sevdiceğimin açıklama bile yapmasına izin vermeden sürekli konuşacaktı.Neyse aradık.Baştan herşey plana uygun gidiyordu.Tabii Caterpie'ın kahkahalarını hesaba katamadık.Kız gülmekten konuşamadı ki.Sonrada kapattık.Noldu,ne dedi?diye sordum.Baştan bir şaşırmış.Ne?falan demiş.Sonradan kahkahalarla gülmeye başlamış.Dedim ''Al telefonu tekrar ara yüzüme nasıl kapatırsın diye söylenmeye devam et''.Caterpie dediklerimi aynen yaptı.Tabii muhabbetten kahkahalar hiç eksik olmuyor bu arada.bir ara ben aldım telefonu sesini duymak için tam da o esnada ''Benimde canım sıkılıyordu,iyi oldu''gibisinden birşeyler sayıklıyordu.neyse Caterpie devam etti konuşmaya.Yine gülmeye başlayıp kapattı telefonu.Akabinde özet geçti bana,bizimki yüzüme kapattın deyince sevdiceğim yine kahkahayı koparıp ''Bravo ya oscarlık performans  altınportakal falan alayını toplarsın sen bunla'' demiş.Ha bir de ''O değilde bayadır aramıyordun sen nerden aklına geldim?''demiş bebişim yaaa.O da özlemiş beni belli.Tabi ben bunu duyunca dayanamadım bir de ben arayayım dedim.Açtı tekrar alo diye o karizmatik sesiyle.''Nerden aklıma geldiğini mi merak ettin?Aslında beleş dakikalar vardı onları değerlendirelim dedik ha tabii bir de senin o karizmatik sesini duymak için''dedim sevdiceğim konuşmaya başladı ama sağolsun caterpie aradan ''O dazlak kafana rağmen karizmatik olan sesiniiiiii''diye bağardığı için onu susturmaya çalışırken sevdiceğimin dediklerinden bir cacık anlamadım.Sonra bir baktım yüzüme kapatmış.Sonra caterpie ''dur bi daha arayalım''diyerek telefonu elimden kaptı.Bende pek itiraz etmedim 3 defa aramışız 4.ye arasak nolurdu ki.
Caterpie:Son dediğini anlayamadık biz?
Sevdiceğim:Karnım aç benim ya yemek yicem
C:Karnın mı aç?!
S:Evet karnım aç dışarı çıkıyorum hadi bye bye

Sanırım sevdiceğimin kafa da o ara güzeldi.Bye bye falan acayip şaşırttı beni.Neyse işte en son konuşmamız bu oldu bir sonraki de büyük ihtimal 31 mart gecesi olucak.Ayrıntılarını bir sonraki yazımda anlatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder